VARNA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ

Varna Teknik Üniversitesi
Uzun bir tarihi ve uluslar arası geçerliliği olan Varna Teknik Üniversite'si Bulgaristan'ın en büyük ikinci devlet üniversitesidir. Varna Teknik Üniversite'sinin Türkiye'deki Ortadoğu Teknik Üniversite'si, Kocaeli Üniversitesi,İzmit Karamürsel Denizcilik Meslek Yüksekokulu ile sıcak ilişkileri bulunmaktadır. Varna Teknik Üniversite'si YÖK tarafından tanınan bir üniversitedir. Mühendislik bölümlerinin bir kısmı ÖSS kitapçığında yer almaktadır. Üniversite Bulgaristan'ın denizcilik başkenti olan Varna'da kurulmuştur. Bulgaristan Cumhuriyeti Uluslar arası Denizcilik (IMO) organizasyonunda yer almaktadır. 11 eğitim ve spor binası, 86 öğretim salonu, 174 eğitim laboratuarı ve toplam 28300 m2 lik alana sahiptir. Üniversiteye bağlı 950 yataklı 3 öğrenci yurdu, 2 dinlenme yeri ve bir yemekhanesi bulunmaktadır. Bunun yanında birçok ek ve yardımcı kompleksleri mevcuttur. Üniversitede her yıl 6300 öğrenci okumakta olup bunların 4700 ü örgün öğretim, 1600 ü ise açık öğretimdir. Bunun yanında Türkiye'den 250 öğrenci olmak üzere Yunanistan, Kıbrıs, Suriye, Yemen, Moldavya, Makedonya ve diğerleri oluşturmaktadır. Varna Teknik Üniversite'sinin akademik birimini 485 öğrenim görevlisi oluşturmaktadır. Bunların 24 ü profesör, 155 i doçent, 266 sı doktora ve 20 si teknik bilimler doktorluğuna sahiptir. Üniversite Yüksek Öğrenim Kurulu tarafından tanınan bir üniversitedir. Mühendislik bölümlerinin bir kısmı ÖSS kitapçığında yer almaktadır. Ayrıca Bilgisayar Mühendisliğinde okuyup 3. sınıfa gelmiş öğrenciler istedikleri takdirde İskoçya Dundee'de bulunan Abartay Üniversite'sinde devam edebilmekte ve çift diploma alabilme imkanları vardır. Üniversite Avrupa akreditasyonuna sahip olup Avrupa Üniversiteler Birliği'nin üyesi konumundadır. Varna Teknik Üniversite'si SOCRATES, LEONARDO DA VİNCİ gibi programlara aktif olarak katılmaktadır. Üniversite Bulgaristan'daki ilk ISO 9001 - 9004 eğitimde kalite belgesine sahip olan kuruluştur

www.schoonmaakbedrijfbv.nl

* Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi Mühendisliği
* Haberleşme Tekniği ve Teknolojisi Mühendisliği
* Elektronik Mühendisliği
* Otomasyon, Enformasyon ve Yönetim Tekniği Mühendisliği
* Deniz ve Ulaştırma Teknolojisi ve İşletme Mühendisliği
* Gemi İnşaat ve Deniz Tekniği Mühendisliği
* Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği
* Makine İnşaat ve Donanım Mühendisliği
* Makine İnşaat Tekniği ve Teknolojisi Mühendisliği
* Ulaştırma Tekniği ve Teknolojisi Mühendisliği
* Isı Tekniği Mühendisliği
* Elektrik Mühendisliği
* Elektro - Enerji ve Elektro - Donanım Mühendisliği
* Dizayn Mühendisliği
* Endüstri İşletmeciliği Mühendisliği
* Ekoloji, Çevre ve Deniz Koruma Tekniği


msn destek : bulgaristan@msn.com
bulgaristanegitimdanismanligi@hotmail.com

Bulgaristanda EğitimBulgaristan Eğitim
Bulgaristan Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan
Bulgaristanda Eğitim
Sofya Teknik Üniversitesi
Eğitim Haberleri
Sofya Tıp Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaria
Bulgaristan Vizesi
Bulgarca
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Egitim
Bulgaristanda Üniversite
Bulgaristan Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Varna Teknik Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı İstanbul
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı Karaman
Bulgaristanda Eğitim Öğretim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim Ücretleri
Bulgaristan Eğitim Resmi Web SitesiBulgaristan Eğitim Merkezi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim