PLOVDİV TIP ÜNİVERSİTESİ !!!

Plovdiv Tıp Üniversitesi
1945 yılında kurulan Plovdiv Tıp Üniversitesi Tıp, Diş ve Eczacılık, Sağlık hizmetleri ve yardımcı sağlık personeli dallarında eğitim vermekte. Dünya standartlarında gerekli olan bütün fakultelere sahip olan üniversite, öğrencilerine ülkenin en geniş ve modern teçhiz, tedavi, araştırma ve eğitim donanımlı, hastane merkezi olan St. Gerorgi Üniversite Hastanesinde öğretim vermekte.

Avrupa Tıp Okulları Birliği üyesi olan Plovdiv Tıp Üniversitesi, kazandığı Erazmus Hartasıyla hertürlü uluslararası bilim araştırmaları, eğitim proje ve programları, öğretim görevlisi ve öğrenci değişimi projelerine katılma imkanına sahip.
Ünivrsite son derece kalifiyeli ve öğretme kapasitesi yüksek olan öğretim görevlileri kadrosu ile çalıştırıyor.

Bölümler Plovdiv Tıp Üniversitesi'nde aşağıdaki bölümler bulunmaktadır. Tıp Fakültesi Diş Hekimliği Eczacılık Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Sağlık Bakımı Öğretim Ücreti
No Bölümler Hazırlık Lisans Doktora veya Uzmanlık 1 Tıp Fakültesi Bulgarca 2950 5000 5000 2 Tıp Fakültesi İngilizce Yok 6000 5000 3 Diş Hekimliği Fakültesi 2950 5600 6000 4 Eczacılık Fakültesi 2950 5000 5000 Hazırlık Programı İngilizce eğitim veren programlarda İngilizce hazırlık kursu verilmemektedir. Bulgarca programlarda bir yıl süreli Bulgarca hazırlık eğitimi zorunludur. İngilizce ya da Bulgarca yeterlilik sınavlarını geçen öğrenciler bu programlara kayıt yaptırmadan lisans eğitimlerine başlayabilirler.
Yurt İmkanı Öğrenci yurtlarında konaklama ücreti aylık 40-70ˆ civarındadır, bu ücrete ısınma ve elektrik ücreti dahildir. Telefon ve Internet imkanlarına sahip 2 ve 3 kişilik odalar bulunmaktadır.
Yaşam Giderleri Aylık ortalama yaşam giderleri 70-120 Euro, bir dönemlik kitap ve araç gereç giderleri yaklaşık 50 Euro civarındadır



msn destek : bulgaristan@msn.com
bulgaristanegitimdanismanligi@hotmail.com
TEL: 0543 -236 -23 15 - 0541 -213- 41 97

Ofis Tel : 0338 214 99 00

Adres : NEFİSE SULTAN MAH.2 İSTAYON CAD NO : 25 / 2 KARAMAN

Bulgaristan Ofis Tel : 0035 989 43 581 90