EĞİTİM VE TERCİH NEDENLERİ !!!

ÜNİVERSİTEYE GİDEN TEK YOL ÖSS DEĞİL


Üniversiteye giden tek yol ÖSS değil Bu yıl 1 milyon 615 bin öğrenci ÖSS'de ter döktü. Ancak bunların çok azı hedefledikleri üniversite ve bölümlere yerleşebildi. Bir bölüme yerleşenlerin arasında, seçtikleri bölümün içeriğini, o mesleki alanın geleceğini ya da iş potansiyelini bilmeyenlerin sayısının hiç de az olmadığı artık herkesin bildiği bir gerçek.ÖSS'de istediği sonucu elde edemeyen ya da Türkiye'de üniversiteye girebildiği halde daha yüksek standartlarda eğitim almak isteyen öğrenciler için başka seçenekler de var. Üniversiteli olmanın tek yolu ülke sınırları dahilindeki üniversiteler değil. İşte farklı alternatifler:HAZIRLIK YILINI YURTDIŞINDA DEĞERLENDİRMEKYurtdışında YÖK denkliği olan üniversitelerde, istediğiniz bölümde eğitim görme şansına sahipsiniz.Birçok öğrenci Türkiye'deki özel üniversitelerle yaklaşık aynı yada daha ekonomik maliyetlerdeki yurtdışındaki üniversitelerde eğitim almayı tercih ediyor. Ya da kazanmış oldukları bölümü dondurarak en azından hazırlık yılını yurtdışında değerlendiriyor. Yurtdışında İngilizce ve Bulgarca hazırlık eğitim alabilirler.YURTDIŞINDA ÜNİVERSİTEYE GİTMEKYurtdışında önce dil, ardından üniversite eğitimi alabilirsiniz. İngilizceniz veya Bulgarcanız yeterliyse direkt üniversiteye başlayabilirsiniz. Önünüzde onlarca farklı seçenek var.— Bulgaristan’da üniversite eğitimi mühendislik, mimarlık eğitimi 5 yıl, Tıp 7 yıl, Eczacılık 6 yıl sürüyor. Uluslararası öğrenciler öncelikli olarak eğitim alacakları alana yönelik 1 yıllık bir foundation yani akademik hazırlık eğitimi alırlar. Sonrasında lisans eğitimlerini sürmektedirler.
NEDEN YURTDIŞINDA EĞİTİM?Uluslararası kültürel ve ekonomik ilişkilerin gelişimi, Türkiye'nin AB sürecinde ilerliyor olması, uluslararası şirketlerin ve yabancı sermayenin Türkiye'ye giriş hızının artması yabancı dilin ve yurtdışında eğitimin önemini arttırıyor. Çünkü uluslararası firmalar özellikle yurtdışında eğitim ve yaşama deneyimi olan, yabancı dil bilgisi çok iyi düzeyde olan kişileri öncelikle istihdam etmeyi tercih ediyorlar. Eğitim standartlarının ülkemize kıyasla çok yüksek olduğu gelişmiş ülkelerde dil eğitimi, üniversite, mastır, sertifika yada mesleki eğitim programlarına katılan öğrenciler ülkemizde ya da yurtdışında büyük oranda kariyer hedeflerine ulaşabiliyor.Okullar, maliyetler, bölgeler, program içerikleri, başlangıç tarihleri, yaşam koşulları, vize işlemleri gibi konularda daha detaylı bilgi almak için ofislerimizden birini ziyaret edebilir ya da bizleri arayarak bilgi alabilirsiniz.