VARNA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ !!!

Varna Teknik Üniversitesi Varna Teknik Üniversitesi Bulgaristan'ın 2.büyük devlet üniversitesidir. Varna Teknik Üniversitesi 40 yılı aşkın deneyimiyle yükseköğretimdeki yerini kanıtlamış teknik ve teknolojik donanımı açısından bilinçli çalışma ortamı yaratmıştır. Sadece akademik alanda kalmayıp sürekli bir gelişim içerisinde olmuş sanayinin ihtiyaç duyduğu teknolojik yenilikler ve araştırma konularında bir adım önde gitmiştir. Gelenekselleşmiş akademik teknolojinin haricinde e-learning, long life learning gibi eğitim şekilleri uygulamasına da geçilmiştir. Sanayi-üniversite işbirliği çerçevesinde karşılıklı ortaklaşa araştırma ve geliştirme projeleri uygulamaktadır. Uluslar arası anlamda sürekli bir adım içinde olan Varna Teknik Üniversitesi kendini genel kabul görmüş standartlarda kanıtlama imkanı bulmuştur.Varna Teknik Üniversitesi'nin kurulmasına 27.09.1962 tarih ve 162 -395 no.sayılı kanunla karar verilerek 3 fakülte ile hizmete girmiştir.


Varna Teknik Üniversitesi Bulgaristan'ın denizcilik başkenti olan Varna şehrinde kurulmuştur. 11 eğitim binası ve spor salonları, 86 öğretim salonu, 174 eğitim laboratuvarı ve 189.000 m2'lik yeşil alan ve 26.000 m2'lik kapalı alana sahiptir. Varna Teknik Üniversitesi'ne bağlı 950 yataklı 3 öğrenci yurdu, yemekhaneleri, kafeteryaları bulunmaktadır. Üniversitede 458 öğretim görevlisi bulunmaktadır. Her yıl ortalama 6.300 öğrenci okumaktadır.Türkiyeden 1.000'e yakın öğrenci okumaktadır.Varna Teknik Üniversitesi Almanya, İngiltere, İskoçya, Fransa, Belçika ve daha birçok Avrupa ülkesi olmak üzere 20'den fazla ülkedeki üniversiteler ile uluslar arası bilimsel, eğitimsel ve kültürel alanda sıcak ilişkiler kurmaktadır. Bu anlaşmalar;
Üniversiteler arası ders planlarının ve programlarının tanınmasıKredi transferi-akademik personelin seminer ve akademik toplantılara katılımı-akademik materyallerin ve diğer bilgilerin değişimi
vb.konuları kapsamaktadır.
Bulgaristanda EğitimBulgaristan Eğitim
Bulgaristan Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan
Bulgaristanda Eğitim
Sofya Teknik Üniversitesi
Eğitim Haberleri
Sofya Tıp Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaria
Bulgaristan Vizesi
Bulgarca
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Egitim
Bulgaristanda Üniversite
Bulgaristan Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Varna Teknik Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı İstanbul
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı Karaman
Bulgaristanda Eğitim Öğretim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim Ücretleri
Bulgaristan Eğitim Resmi Web SitesiBulgaristan Eğitim Merkezi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim