SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Sofya Teknik Üniversitesi

Modern laboratuarları ve deneme yapılmasını sağlayan geniş imkanları ile Sofya şehrindeki Teknik Üniversite /TUS/ Bulgaristan'da yüksek mühendislik öğrenimi veren en önemli kuruluşlardan biridir.TUS, Avrupa'da uzun tarihçesi ve gelenekleri olan en otoriteli akademik kurumlardan biridir.Üniversitemiz
çağdaş piyasa ekonomisi koşullarında geniş yelpazeder sorunların çözümüne sanatsal yaklaşım uygulama yeteneğine sahip vasıflı uzmanlar hazırlamaktadır.

Üniversitemizde öğrenim görenlerin çoğu Amerikan ve Batı Avrupa Üniversitelerinde öğrenimlerini devam ettirmektedir.Birçoğu Honeywell, Alcatel, Microsoft, IBM gibi dünyada önde giden şirketlerde işe başlamaktadır.Bulgaristan'da diğer yüksek teknik okulların öğretim üyelerinden birçoğu, Ortadoğu ve başka ülkelerde öğretim üyelerinin kimileri de TUS' ta öğrenim görmüştür.

* Lisans kursu Britanya Elektrik Mühendisleri Birliğince akredite edilmiştir.Diplomalar Büyük Britanya'da geçerlidir ve Büyük Britanya'da Diplomalı Mühendisler Kuruluna üyelik imkanını vermektedir.Yukarıda belirtilen ihtisaslarda öğrenim iki düzeyde gerçekleştirilir.

I. Düzey :Dört yıllık lisans kursu (lise öğreniminden sonra);

II. Düzey :1.5 yıllık lisansüstü/master kursu (lisans derecesinden sonra).Öğretim Ücreti
Bölümler
Hazırlık
Lisans
Yükseklisans
Doktora veya Uzmanlık
Tüm Bölümler
3000
3000
3500
4500




SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Sofya Teknik Üniversitesi 1945 yilinda Devlet Teknik Universitesi olarak kurulmusdur. Kurulduğu tarihten itibaren Bulgaristan’ın en büyük teknik üniversitesidir. 1945 - 1990 yılları döneminde Avrupa’nın ilk 20 teknik üniversiteleri arasında yer almıştır. Günümüzde de saygınlığını devam ettirmektedir. İngilizce, Almanca ve Fransızca mühendislik fakülteleri mevcuttur. Üniversitenin toplam öğrenci sayısı 15 000 dir.
Sofya Teknik Üniversitesi Lisans Bölümleri-Endüstri Mühendisliği (İngilizce) -Makina ve Aygıt Yapımı (ingilizce)-Mekatronik (ingilizce)-Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi (ingilizce)-Genel Makina Yapımı (Almanca)-Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi (Almanca)-Elektrik Mühendisliği (Fransızca)-Otomatizasyon, Bilgisayar ve İdare Tekniği -Elektroteknik -Elektrik Enerjisi ve Elektrik Donatımı-Isı ve Nükleer Enerji-Isı Tekniği-Hidrolik ve Pnömatik Teknik-Tekstil Tekniği ve Teknolojisi-Makine Yapımı Tekniği ve Teknolojisi-Makine ve Aygıt Yapımı-Elektronik-İletişim Tekniği ve Teknolojisi-Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi-Taşımacılık Tekniği ve Teknolojisi-Havacılık Tekniği ve Teknolojisi-Ulaşım Teknolojisi ve İdaresi-Endüstri İdaresi-Mühendislik Dizaynı-Uygulamalı Matematik-Kamu İdaresi -Ekonomi İdaresi-Bilgisayar Projeleme Mühendisliği ve Makina Yapımı Teknolojisi-Mekatronik

Bölümler
Hazırlık
Lisans
Yükseklisans
Doktora
1
Bulgarca Eğitim Verilen Tüm Bölümler
2500
3000
3000
3500
2
Yabancı Dilde Eğitim Verilen Tüm Bölümler
2500
3000
3000
3500



DETAYLI BİLGİYİ SİTEMİZDEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ http://www.bulgaristanegitim.com.tr/
0541 213 41 97 0543 236 23 15
msn destek info@bulgaristanegitim.com.tr
bulgaristan@msn.com
Kendinize güvenin ve hayalinizi daha fazla ertelemeyin. Üniversiteli olmak Artık Hayal Değil.
Bulgaristanda EğitimBulgaristan Eğitim
Bulgaristan Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan
Bulgaristanda Eğitim
Sofya Teknik Üniversitesi
Eğitim Haberleri
Sofya Tıp Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaria
Bulgaristan Vizesi
Bulgarca
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Egitim
Bulgaristanda Üniversite
Bulgaristan Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Varna Teknik Üniversitesi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı İstanbul
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı Karaman
Bulgaristanda Eğitim Öğretim
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristanda Eğitim Ücretleri
Bulgaristan Eğitim Resmi Web SitesiBulgaristan Eğitim Merkezi
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim DanışmanlığıBulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim DanışmanlığıBulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı