PLOVDİV TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

BULGARİSTAN PLOVDİV TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
PLOVDİV TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Plovdiv Teknik Üniversitesi , Sofya Teknik Üniversitesi'nin Plovdiv şehrindeki şubesidir.Dershaneler ve laboratuarlar toplam 4 binada toplanmaktadır. Laboratuarlar çağdaş cihazlar ve bilgisayarlar ile donatılmıştır. Bilgisayarlarda 24 saat internet kullanmak mümkündür. Üniversitenin zengin kütüphanesinde her çeşit teknik ve özel mesleki mesleki edebiyat kitapları mevcuttur. Okulun kendine ait modern bir yemekhanesi vardır. Üniversitede öğrenci yurdu mükemmel yaşam şartlarına sahiptir. Odalarda telefon ve internet ağı mevcuttur. Öğrencilere spor faaliyetleri için gerekli tüm şartlar oluşturulmuştur. Okulun , Amerika , İngiltere , Almanya , Belçika , Hollanda , İspanya , Rusya , Fransa , Kuzey İrlanda , Yunanistan ve İtalya Üniversiteleri ile karşılıklı ilişkileri vardır. Bu bağlılıklar vasıtası ile öğretim süreci çağdaşlığa uygun yenileme ve Avrupa Birliği ülkelerine uygun bir eğitim sağlanmaktadır. Öğretim süresi ; sömestre başına 15 haftadan oluşmaktadır. Birinci sömestre 15 Eylül 'de , ikinci sömestre Şubat ayında başlamaktadır. Hazırlık sınıfı başlama tarihi Kasım ayıdır.

ELEKTRONİK VE OTOMATİKLEŞTİRME FAKÜLTESİ- Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi - Elektronik Mühendisliği- Otomasyon , Enformasyon ve Yönetim Tekniği - Elektrik Teknikerliği - Haberleşme Tekniği ve Teknolojisi

MAKİNA VE ALET YAPIMI FAKÜLTESİ- Makina ve Alet Yapımı Uzmanlığı - Makina İnşaat Tekniği ve Teknolojisi- Nakliyat Tekniği ve Teknolojisi - Uçakçılık Tekniği ve Teknolojisi- Endüstri Mühendisliği- Poligrafi Uzmanlığı Öğretim Ücreti
Bölümler
Hazırlık
Lisans
Yükseklisans
Doktora veya Uzmanlık
Tüm Bölümler
3000
3000
3500
4500

DETAYLI BİLGİYİ SİTEMİZDEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZwww.bulgaristanegitim.com.tr
0541 213 41 97 0543 236 23 15
msn destek info@bulgaristanegitim.com.tr
bulgaristan@msn.com