BULGARİSTAN ÜNİVERSİTELERİ BÖLÜMLERİ

İngilizce Eğitim Alabileceğiniz Bölümler;


Tıp; ( İngilizce )

Plovdiv Tıp Üniversitesi

Sofya Tıp Üniversitesi

Pleven Tıp Üniversitesi


Eczacılık; ( İngilizce )


Sofya Tıp Üniversitesi


Diş Hekimliği;( İngilizce )

Sofya Tıp Üniversitesi


İnşaat Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Yüksek İnşaat Mimarlık ve Jeodezi Üniversitesi

Sofya Luben Karalov Yüksek İnşaat ve Mimarlık Üniversitesi


Turizm Bölümü;( İngilizce )

Plovdiv Gıda Teknolojileri Üniversitesi


Finans;( İngilizce )

Sofya Uluslararası Ekonomi Üniversitesi


Veterinerlik;( İngilizce )

Sofya Ormancılık Teknik Üniversitesi


İşletme ve İşletme Yönetimi;( İngilizce )

Plovdiv Gıda Teknolojileri Üniversitesi


Bilgisayar Mühendisliği;;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi

Plovdiv Gıda Teknolojileri Üniversitesi


Endüstri Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi

Plovdiv Teknik Üniversitesi



Uluslararası Ekonomik İlişkiler;( İngilizce )

Sofya Uluslararası Ekonomi Üniversitesi



Avrupa Ülkeleri İlişkiler;( İngilizce )

Sofya Kliment Ohrdski Üniversitesi



Ekonomi;( İngilizce )

Sofya Uluslararası Ekonomi Üniversitesi

Plovdiv Gıda Teknojileri Üniversitesi



Metarluji Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Kimya Teknojileri ve Metalürji Üniversitesi


İngiliz Filolojisi Bölümü;( İngilizce )

Plovdiv Paisii Hilandarski Üniversitesi

Sofya Kliment Ohrdski Üniversitesi


Mekatronik Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi


Makina Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi



Telekomünasyon Mühendisliği;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi


Tekstil Tekniği ve Teknolojisi;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi


Taşımacılık Tekniği ve Teknolojisi;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi


Otomasyon, Bilgisayar ve İdare Tekniği;( İngilizce )

Sofya Teknik Üniversitesi


Elektrik Mühendisliği (Fransızca-Bulgarca)

Sofya Teknik Üniversitesi
Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı