VARNA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ

VARNA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ

Varna Teknik Üniversitesinde eğitim verilen fakülteler ve bulgarca bölümler aşağıda gösterilmiştir.Bu bölümlerden 7 tanesinin aynı zamanda İngilizce eğitimi de mevcuttur.

Fakülteler
Deniz Bilimleri ve Ekoloji Fakültesi
Güverte
Ulaştırma mühendisliği (Deniz ulaştırma ve işletme)
Ekoloji
Endüstri mühendisliği


Makina fakültesiMakina mühendisliği (Makina elemanları)

Makina mühendisliği (Makina üretim teknolojisi ve tekniği)
Makina mühendisliği (Ulaştırma makinaları)
Makina mühendisliği (Isı tekniği)
Dizayn Mühendisliği (Endüstriyel ürünler tasarımı)


Gemi inşaatı Fakültesi

Gemi inşaat mühendisliği
Gemi makinaları işletme mühendisliği


Elektronik fakültesi

Elektronik mühendisliği
Haberleşme mühendisliği (İletişim tekniği ve teknolojisi)


Elektrik fakültesi

Elektroenerji mühendisliği (elektrik enerjisi ve elektrik donatımı)
Elektrik mühendisliği

Hesaplama teknigi ve otomasyon fakultesi

Bilgisayar mühendisliği (Bilgisayar sistemleri ve teknolojisi)
Otmosayon mühendisliği (Otomatizasyon, enformasyon ve yönetim tekniği)


Bulgaristan`da Üniversite Eğitimi

Mezun olduğunuz lisenin türüne ve alanına bakılmaksızın, Varna Teknik Üniversitesi,Varna Teknik Üniversitesi

ÖSS PUANSIZ İSTEDİĞİNİZ BÖLÜMÜ OKUYUN!
Paylaş :
İlgili Etiketler: varna teknik üniversitesi bölümleri ,varna teknik üniversitesi denklik ,varna teknik üniversitesi fiyatları ,varna teknik üniversitesi bölümleri ,varna teknik üniversitesi denizcilik ,varna ,varna teknik üniversitesi ,varna teknik üniversitesi resmi sitesi ,varna teknik üniversite bölümleri ,varna denizcilik eğitimi ,varna tıp fakültesi ,varna tip fakültesi ,varnada denizcilik eğitimi ,VARNA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ,VARNA ,varna teknik üniversitesi forumu ,varna

Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı