SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YÜKSEK LİSANS

Sofya Teknik Üniversitesi Sliven Kampüsü

Sofya Teknik Üniversitesi 1945 yilinda Devlet Teknik Universitesi olarak kurulmusdur. Kurulduğu tarihten itibaren Bulgaristan’ın en büyük teknik üniversitesidir. 1945 - 1990 yılları döneminde Avrupa’nın ilk 20 teknik üniversiteleri arasında yer almıştır .Sofya Teknik Üniversitesi Sliven kampüsü 01.09.1986 yılında bakanlar kurulu onayı ile kurulmusdur.Sofya Teknik Üniversitesi Sliven kampüsünün Bulgaristan açısından önemi büyükdür.İlk Modern araba üretimi ve dizaynı Sliven mühendislik fakültesinde gercekleşmiştir.Slivenin nüfusu 120.000 civarındadır.Sliven Bulgaristan açısından kültürel ,tarihi, coğrafi eğitim açısından önemli bir yere sahiptir.

SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SLİVEN KAMPUSU BÖLÜMLER LİSANS

ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE)
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (COMPUTER SCIENCE) (İNGİLİZCE)
MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ
ISI TEKNİĞİ
ELEKTRONİK
OTOMASYON

YÜKSEK LİSANS

COMPUTER BUSSINESS INFORMATION ENGLISH
TRANSPORT
MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ
ISI TEKNİĞİ
ELEKTRONİK
OTOMASYON


Nerede kalacagim?
Okullarin yurt imkani mevcuttur. Yurt ucretleri 20 Eurodan baslayip 40 Euroya kadar yurduna gore degismektedir. Yurtlarin genel durumu pekiyi degildir. Bu nedenle bazi ogrenciler kira tutmaktadirlar. Kira ucretleri esyali evler icin yaklasik 150 Euro (3 kisilik) civarindadir . Bulgaristana gelen ogrenciler yurdu begenmedigi takdirde kira icin yardim edilir.

Aylik giderim ne olur?
Barinma ucreti dahil ortalama Silivende yaklasik 200 Euro gideriniz olur. Ayrica 1 yılda bir oturum izni icin 250 Euro verilmektedir. Gelenlerin yaklasik Turkiyedekinden daha az masraflari oluR
Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı