SOFYA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ

Sofya Teknik Üniversitesi

Sofya Teknik Üniversitesi, Mühendislik alanında eğitim veren Bulgaristan’ın en büyük üniversitesidir. Üniversitenin 26 Mühendislik, İsletme ya da Master bölümleri arasında seçim yapabilirsiniz.60 yıllık tecrübesi ile Bulgaristan’ın ekonomisine katkıda bulunan 70.000 fazla uzmana eğitim verdi, ayni zamanda ülkenin diğer üniversitelerinde öğretmenlik yapan öğretim görevlileri yetiştirdi.
Ayni zamanda o üniversitede okuma imkanı sağlamaktadır. Üç ayrı yabancı dilde eğitim veren Bulgaristan’ın tek üniversitesidir. Almanya, Fransa ve İngiltere’de bulunan ortak üniversitelerin ya da kuruluşların verdiği diplomaları alabilirsiniz.

Yabancı dilde okumayı arzu eden öğrencilere bir yıllık dil hazırlık kursu verilir. Eğitimi ve laboratuarlarındaki araştırma imkanları dışında dağlarda ve denizde bulunan dinlenme tesisleri ile öğrencilere değişik aktivitelere katılma olanağı sağlamaktadır. Üniversitenin 12 eğitim binası, kütüphaneleri, 10 öğrenci lojmanı, yüzme havuzu, tenis kortu ve spor salonları ile donatılan spor tesisi vardır.

Avrupa standartlarında eğitim veriyor. Avrupa Birliği ülkelerinde bulunan ayni eğitimi veren üniversitelerle beraber planlarını ve programlarını hazırlamaktadır. Avrupa`daki üniversiteler, uygulanan puan (kredi) transfer sistemini (ECTS) eğitim verilen dersleri ve sınavları tanımaktadır.

Eğitim alırken bilimsel çalışmalara da devam edebilir ve doktora yapabilirsiniz. Bugün Sofya Teknik Üniversitesi`nde 500 kişi doktora yapmaktadır.

Profesyonel eğitim alabilir ve geleceğinizi kurtarabilirsiniz. Ayrıca Diplomanızın Türkiye’de Denkliği vardır

Sofya Teknik Üniversitesi, İngilizce olarak aşağıdaki bölümlerde eğitim olanağı sağlayacaktır

- Tekstil Tekniği ve Teknolojisi
- Otomatizasyonu, Bilgisayar ve İdare Yönetimi
- Makine ve Aygıt Yapımı
- Mekatronik
- Bilgisayar Sistemleri ve Teknolojisi
- Taşımacılık Tekniği ve Teknolojisi
- Telekomünasyon Mühendisliği

İngilizce yeterlilik sınavını geçemeyen öğrenciler için 1 sene dil hazırlığı verilecektir. Yukarıda bahsedilen bölümlerdeki diplomalar Avrupa Birliği tarafından tanınmaktadır.




Sofya Teknik Üniversitesi bölümler

Bilgisayar sistemleri ve teknolojisi (Almanca)
Bilgisayar sistemleri ve teknolojisi (İngilizce)
Makine Mühendisliği (İngilizce)
Elektrik mühendisliği (Bulgarca- Fransızca)
Endüstri mühendisliği (İngilizce)
Genel makine teknolojisi (Almanca)
Mekatronik (İngilizce)
Tekstil Mühendisliği (İngilizce)
Taşımacılık tekniği ve teknolojileri (İngilizce)
Otomatizasyonu, Bilgisayar ve İdare Tekniği (İngilizce)
Telekomünasyon Mühendisliği (İngilizce)
Elektrik enerjisi üretimi ve elektrik teknolojisi
Elektrik güç yönetimi ve elektrik donanımı
Haberleşme teknikleri ve teknolojisi
Havacılık araçları ve teknolojisi
Hidrolik ve pnematik teknolojisi
Isı transferi mühendisliği
Makine ve araç mühendisliği
Makine yapımı mühendisliği ve teknolojisi
Otomasyon, bilgi ve kontrol mühendisliği
Otomasyon, Danışmanlık ve Yönetim Mühendisliği
Tasarım mühendisliği
Termal ve nükleer enerji mühendisliği
Termik ve nükleer güç mühendisliği
Ulaşım araçları ve teknolojisi
Ulaşım teknolojisi ve yönetimi
Ulaşım ve ulaşım yönetimi
Uygulamalı matematik


2 Eşit Taksitte Ödenebilir.

Üniversiteler

Hazırlık

Lisans

Sofya Teknik Üniversitesi

2.500 €uro

3.000 €uro

Sofya Teknik Üniversitesi bölümleri,Sofya Teknik Üniversitesi, Sofya Teknik Üniversiteleri,sofya üniversiteleri,Sofya Teknik Üniversitesi bölümleri,Sofya Teknik Üniversitesi, Sofya Teknik Üniversiteleri,sofya üniversiteleri,