SOFYA ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ







Fakülte ve Bölümler:

- Müzik Egitimi
- Güzel Sanatlar Egitimi
- Tip
- Bulgar Filolojisi
- Slav Filolojisi
- Rus Filolojisi
- Balkan Filolojisi
- Klasik Filoloji
- Modern Yunan Filolojisi
- Fransiz Filolojisi
- Italyan Filolojisi
- Roman Filolojisi
- Alman Filolojisi
- Ingiliz ve Amerikan Filolojisi
- Ispanyol Filolojisi
- Portekiz Filolojisi
- Macar Filolojisi
- Iskandinav Filolojisi
- Türk Filolojisi
- Arap Filolojisi
- Hint Filolojisi
- Iran Filolojisi
- Sinoloji
- Japon Filolojisi
- Kore Filolojisi
- Ermeni Filolojisi
- Felsefe
- Piskoloji
- Sosyoloji
- Politika Bilimleri
- Kültürel Filoloji
- Avrupa Filolojisi
- Sosyal Aktiviteler
- Kamu Yönetimi
- Uluslar arasi Iliskiler
- Gazetecilik
- Kitle Haberlesme
- Yayincilik
- Halkla Iliskiler
- Hukuk
- Ilahiyat
- Kütüphane ve Bilgi Bilimleri
- Tarih
- Tarih ve Cografya
- Arkeoloji
- Etnoloji
- Egitim
- Ilkokul Egitimi ve Yabanci Dil
-Okul Öncesi Egitim ve Yabanci Dil
- Sosyal Pedagoji
- Özel Egitim
- Güzel Sanatlar Egitimi
- Müzik Egitimi
- Ekonomi
- Iktisat
- Matematik
- Bilgisayar Bilimleri
- Matematik ve Bilgisayar Bilimleri
- Uygulamali Dil Bilimi
- Fizik
- Fizik Mühendisligi
- Fizik ve Matematik
- Nükleer Teknoloji ve Nükleer Enerji
- Kimya
- Kimya ve Fizik
- Kimya ve Bilgisayar Bilimleri
- Ekoloji ve Çevre Koruma
- Biyoloji
- Moleküler Biyoloji
- Biyoteknoloji
- Jeoloji
- Cografya
- Cografya ve Biyoloji
- Turizm



www.bulgaristanegitim.com.tr



www.bulgaristanuniversitesi.net



www.bulgaristanuniversitesi.org



www.bulgaristanegitimdanismanligi.com


www.bulgaristanegitimdanismanligi.org


www.bulgaristanegitimdanismanligi.net


www.bulgaristanegitimdanismanligi.info

Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
bulgaristanda eğitim Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı Bulgaristan Üniversiteleri Denince Profesyonel ProEducation LTD. ŞTİ. Akla Gelir.
Bulgaristan Üniversiteleri