Bulgaristanda Eğitim Hukuk Fakültesi

Sofya'da hukuk fakültesi 2 üniversitede bulunmaktadır. Uluslararası Ekonomi üniversitesi ve ST.Kliment Ohridsky Sofya üniversitesitelerinde mevcuttur.
ST.Kliment Ohridsky Sofya üniversitesite hazırlık ve lisans eğitimi yıllık 3300 Eurodur.
Uluslararası Ekonomi üniversitesinde ise hazırlık 2800 Euro, yıllık lisans eğitimi ise 3300 Eurodur.
Mezun oldunduktan sınavsız denklik verilmektedir. Fakat Türk hukuku ile Avrupa hukuku ile farklılıklar olduğu için Türkiyede herhangi bir üniversitede eksik olan birkaç dersin ek olarak alınması gerekmektedir.
DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZE ULAŞIN

msn destek : bulgaristan@msn.com


bulgaristanegitimdanismanligi@hotmail.com


TEL: 0543 -236 -23 15 - 0541 -213- 41 97



Ofis Tel : 0338 214 99 00



Adres : NEFİSE SULTAN MAH.2 İSTAYON CAD NO : 25 / 2 KARAMAN



Bulgaristan Ofis Tel : 0035 989 43 581 90

Bulgaristan`da Eğitim ve Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristanda Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan`da Eğitim
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Üniversiteleri
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı
Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı